Pokaż/Ukryj filtrowanie
Reklamacje
Regulamin postępowania reklamacyjnego
§ 1
- Regulamin postępowania reklamacyjnego przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń:
- wynikające z usterek dostarczonego towaru
- wynikające z niezgodności towaru z umową
§ 2
- Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w obecności Kuriera. Jeżeli Klient zauważy nieprawidłowości w stanie przesyłki z towarem lub uszkodzenie w momencie jej dostarczenia do Klienta, muszą one zostać odnotowane w formie protokołu szkody, podpisanego przez Klienta oraz kuriera przy dostarczeniu przesyłki – nie stosowanie się do powyższych zaleceń będzie skutkowało odrzuceniem reklamacji dostawy.
- W przypadku dostawy transportem Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru zarówno pod względem ilościowym i jakościowym. W razie stwierdzenia ubytku, uszkodzenia lub braków, Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu (dostępny w zakładce Reklamacje)
- Każda reklamacja powinna być zgłoszona do opiekuna handlowego bądź bezpośrednio do Administratora Platformy B2B pod adres e-mail: biuro@baczek.pl i powinna zawierać powód reklamacji oraz zdjęcie reklamowanego towaru z widocznymi wadami (wypełniony formularz reklamacji).
- Towar będący przedmiotem reklamacji musi zostać dostarczony przez Klienta do siedziby firmy Sprzedawcy. Towar nie może być wysłany przez odbiorcę na koszt dostawcy. W tym przypadku przesyłka nie zostanie przyjęta. Towar, po wcześniejszym uzgodnieniu, może zostać odebrany przez opiekuna handlowego bądź przy kolejnej dostawie towaru.
§ 3
- Reklamacja wynikająca z niezgodności towaru z zamówieniem będzie przyjęta do rozpatrzenia jeżeli:
- został wypełniony formularz reklamacji dostępny w zakładce Reklamacje
- został podany powód reklamacji oraz podana specyfikacja niezgodności
- zgłoszenie zostało dokonane nie później niż 3 dni roboczych od daty dostarczenia lub odbioru towaru.
§ 4
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W poszczególnych przypadkach termin ten zależy od sposobu rozpatrywania reklamacji przez dostawców i producentów współpracujących z firmą ZABAWKARSTWO Wojciech Bączek.
- W przypadku reklamacji produktów Clementoni prosimy o bezpośrednie zgłoszenie poprzez formularz https://www.clementoni.com/pl/form/ i postępowanie zgodnie z wytycznymi producenta.
- Dział Reklamacji każdorazowo przeprowadza weryfikację poprawności nadesłanych produktów i dokumentów z danymi zawartymi w formularzu reklamacyjnym, o którym mowa w § 2 pkt 3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towar zostanie odesłany do Klienta.
- W przypadku uznania reklamacji , następuje zwrot towaru do dostawcy , naprawa lub obniżenie ceny w wymiarze proporcjonalnym do występującej wady towaru. W przypadku konieczności dostarczenia wymienionego lub naprawionego towaru koszty transportu do odbiorcy ponosi dostawca.
§ 5
- Towar niezgodny z umową to produkty:
- dostarczone niezgodnie z zamówieniem
- niezgodne z dokumentem sprzedaży pod względem ilościowym i rodzaju towaru
- towar jest niezgodny z opisem podanym przez firmę ZABAWKARSTWO Wojciech Bączek
§ 6
- Reklamacja wynikająca z wad towaru z winy producenta rozpatrywana jest do 24 miesięcy od dnia zakupu towaru.
§ 7
- Reklamacji nie podlegają:
- towary, którym minął okres gwarancji producenta
- minął rok od daty zakupu potwierdzonej fakturą zakupu dokonanego w firmie ZABAWKARSTWO Wojciech Bączek
- uszkodzenia mechaniczne
- naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji
- uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do Działu Reklamacji
- towary nie zakupione w firmie ZABAWKARSTWO Wojciech Bączek
- przesyłka nie zawiera formularza reklamacyjnego
- stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru
§ 8
- W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
tel. (25) 792-31-98
e-mail: biuro@baczek.pl